• sns01
  • sns02
  • sns04
Ricerca

Chì tippu di martellu di carpentiere travaglia ?

Hammer hè un strumentu assai cumuni in u prucessu di creazione di carpinteria.Di solitu, vedemu un martellu cumpostu di dui parti: un capu di martellu è un manicu.A so funzione principale hè di fà cambià a forma o di trasfurmà toccu, chì hè generalmente utilizatu per curreghje l'uggetti o per romperli aperti.

9

▲ Marteddu

I martelli sò vinuti da e società primitive ?In a sucetà primitiva, i travagliadori anu utilizatu una petra per chjappà una noce, o una petra contru una petra per creà una scintilla, allora a petra pò esse chjamata martellu?Xiaobian accessu à assai di infurmazione hè dinù incapace di sapè, speru chì u publicu entusiasmu pò lascià un missaghju à sparte a cunniscenza Ha!

10

▲ U martellu hà cuminciatu cù a saviezza di i travagliadori in a sucità primitiva

In ogni casu, u martellu ùn era micca chjamatu u martellu prima, ma "melone" o "duo d'ossu", perchè u capu di u martellu s'assumiglia à un melone o una bola di spine.In i tempi antichi, a ghjente usava i martelli com'è armi.A causa di e diverse forme di i martelli, sò stati divisi in dui categurie: melone standing è melone stendu.

11

▲ Martello di melone verticale

12

▲ Marteddu di melone stendu

I martelli sò ancu in diverse lunghezze.I martelli longhi sò circa dui metri di longu, i martelli curti sò solu una decina di centimetri longu, è a maiò parte di i stili standard sò trà 50 centimetri è 70 centimetri longu.

Avà di solitu sicondu u nostru rolu di ogni ghjornu, u martellu pò esse divisu in martellu di artiglia, martellu ottagonale, martellu di unghie, martellu di capezzole, martellu d'ispezione è cusì.

13

▲ Martelle di diverse lunghezze

▲ Una larga varietà di martelli muderni

U martellu d'artiglia hè u più utilizatu in a nostra vita di ogni ghjornu.Si dice chì hè statu inventatu in l'antica Roma, mentre chì u martellu mudernu hè statu migliuratu da i tedeschi.Cum'è u nome suggerisce, u martellu di u martellu hà u so nome perchè l'estremità di u martellu hà una apertura in forma di V, cum'è u cornu di una capra.A funzione di u martellu di artiglia hè chì una estremità pò chjappà un chiovu, è l'altra estremità pò guidà un chiovu.U martellu hè utilizatu per i dui scopi.L'apertura in forma di V conduce un chiovu cù u principiu di leva, chì hè una spezia di leva di risparmiu di travagliu.

14

▲ Martellu à pinze

Sicondu u materiale di martellu, pò esse divisu in quattru tipi: martellu di ferru, martellu di rame, martellu di legnu è martellu di gomma.

15

▲ Marteddu

Unu di i marteddi più cumuna hè generalmente usatu per caccià unghie in u legnu, per ghjucà un rolu fissu.

16

▲ Marteddu d'ottone

U martellu di ramu hè più morbidu di u martellu di ferru, è ùn hè micca faciule di lascià segni di martellu nantu à l'ughjettu, è u martellu di ramu hà un bonu vantaghju hè chì u martellu di ramu ùn hè micca faciule per sparghje, in certi occasioni inflammabili è splusivi martellu di ramu pò esse mandatu. un grande usu.

17

▲ Martelle di ghjudice

Ogni ghjudice hà un martellu di lignu in a so manu, chì hè equivalente à l'anticu legnu di panicu.Avemu ancu bisognu di un martellu di lignu in a scatula di u carpintero, chì hè principalmente utilizatu per a fabricazione di cisele è piastra.Comparatu cù u martellu, a forza di u martellu di lignu hè più faciule di cuntrullà, è i marchi dopu a caduta di u martellu sò assai pocu, chì hè più risparmiu di travagliu.In generale, un grande martellu di legnu fattu di cork, relativamente ligeru, un picculu martellu di legnu fattu di legnu duru.

18

▲ Mazzuola di gomma

U mazzu di gomma hè più elasticu, chì pò ghjucà un bonu rolu di cushioning.L'utilicemu principarmenti per un ligeru martellamentu, perchè a cunnessione trà u legnu è u legnu hè più delicatu è vicinu.


Tempu di posta: 22-Nov-2022