• sns01
  • sns02
  • sns04
Ricerca

Vi darà i principii di pulleys

In meccanica, una pulley tipica hè una rota tonda chì gira intornu à un assi cintrali.Ci hè un groove nantu à a superficia circunferencial di a rota tonda.Se a corda hè avvolta intornu à a groove è ogni estremità di a corda hè tirata in forza, l'attrito trà a corda è a rota tonda pruvucarà a rota tonda intornu à l'assi cintrali.A pulley hè in realtà una palanca deformata chì pò girà.A funzione principale di pulley hè di tirà a carica, cambià a direzzione di a forza, u putere di trasmissione è cusì.Una macchina composta da più pulleys hè chjamata "pulley block", o "pulley cumpost".U bloccu di pulley hà più benefici meccanichi è ponu tirare carichi più pesanti.Pulleys pò ancu esse aduprate cum'è cumpunenti in catene o cinture di trasmissione per trasfirià a putenza da un assi di rotazione à l'altru.

Sicondu a pusizioni di l'arbu cintrali di a pulleya s'ellu si move, u pulley pò esse divisu in "pulley fissu", "pulley moving";L'assi cintrali di pulley fissu hè fissu, mentri l'assi cintrali di pulley in muvimentu pò esse spustatu, ognunu cù i so vantaghji è disadvantages.E pulley fissu è muvimenti assemblea pulley inseme pò furmà gruppu pulley, gruppu pulley ùn solu salvà forza è pò cambià a direzzione di forza.

Pulley apparisce in forma di puntu di cunniscenza in u materiale d'insignamentu di fisica di u liceu junior, chì esige risposte à i prublemi cum'è a direzzione di a forza, a distanza in muvimentu di a fine di a corda è a situazione di u travagliu fattu.

Emissione di edizione di l'infurmazioni basi

Classificazione, numeru

Pulley fissu, pulley muvimenti, gruppu pulley (o divisu in pulley sola, pulley doppia, trè pulley, quattru pulley falà à parechji giru, etc.).

U materiale

Puleggia di legnu, puleggia d'acciaio è puleggia di plastica ingegneria, ponu avè ogni tipu di materiale secondu u requisitu di l'usu attuale.

Role

Tira a carica, cambia a direzzione di forza, putenza di trasmissione, etc.

I metudi di cunnessione

Tipu di ganciu, tipu di catena, tipu di materiale di rota, tipu d'anellu è tipu di catena, tipu di cable-drawn.

Dimensioni è Materiali

A puleggia

Pulleys small size cù picculi carichi (D<350mm) sò generalmente fatti in pulleys solidi, usendu 15, Q235 o ghisa (cum'è HT200).

Pulleys sottumessi à carichi grossi sò generalmente di ferru duttile o acciau fusu (cum'è ZG270-500), cast in una struttura cù bars è buchi o raggi.

Pulleys grandi (D> 800mm) sò generalmente saldati cù rùbbriche è platti d'acciaio.


Tempu di post: 29-06-2022