• sns01
  • sns02
  • sns04
Ricerca

U Vechju Strumentu, u Marteddu

U martellu hè un arnesi assai vechju, circa trenta mila anni, ma hè sempre assai utile ,Comu tutti sapemu, a struttura di un martellu ùn hè micca cumplicatu ,Custituitu solu di una testa di martellu è un manicu ,Finu à avà, Ci sò parechji stili è funzioni diffirenti di martelli, ma u manicu di u martellu hè assai listessu è a testa di u martellu hà e so caratteristiche.

Fighjemu prima un ochju à i martelli in i tempi antichi.

5

 

martelli di petra

I martelli di petra sò arnesi di l'Età Paleoliticu, assai sèmplice ... Era assai più tardi chì u martellu di petra cù u pirtusu sottu apparsu.

6

Ci sò Kong Shi hammer

U martellu di petra perforata hè una grande mellura annantu à u martellu di petra precedente, à u martellu di guerra più tardi.

7

martellu di guerra

Warhammers sò pensati per l'applicazioni di cunflittu, è a so efficacità di cummattimentu si riflette in i so manici, Dopu à fighjulà i martelli di i tempi antichi, fighjendu i martelli d'oghje, ci hè un martellu chì hè adupratu per spiegà i tempi antichi.

8

martellu geologicu

I martelli geologichi, naturalmente, sò soprattuttu usati da i topografi geologichi, Una estremità di u martellu hè un martellu ordinariu, è l'altru hè carattarizatu da una forma piatta o curva, chì hè aduprata per taglià a roccia dura per l'osservazione geologica. l'usu oghje hè u martellu di artiglia.

9

 

Un martellu di artiglia

。U martellu mudernu hè statu inventatu da un fabbro americanu. Un latu di a testa di u martellu hè pianu è curvatu à u manicu di u martellu. A cuntrariu di u martellu geologicu, ci hè una bocca in V in u mezzu, cum'è una griffa, ma questu hè micca per bonu. sguardi .Ci sò martellu di testa tonda è martellu di petra favuritu da i travagliadori migrati.

10

Martellone à balle

Una estremità di a testa di martellu di un martellu di testa tonda hè una testa di martellu ordinariu, l'altra estremità hè un hemispoid, questu estremità hè soprattuttu utilizata per batte unghie riveting (mǎo).

11

martellu di petra

U martellu di petra hè carattarizatu da una grande testa di martellu, percussione più putente!Hè cumunu in i cantieri di custruzzione è e cave.Dittu questu, parlemu di i grandi, è parlemu di i chjuchi.

12

Martello di carne sciolta

A fine di u martellu hè studded with spikes angulari.Tapping the carne nantu à a tavola di tagliu pò cutà è smash the fibres in a carne per rinfurzà a struttura.Ci hè ancu dui martelli chì ùn sò micca assai putenti.

13

martellu di legnu

U martellu di legnu hè utilizatu per chjappà l'uggetti chì ùn sò micca adattati per danni, cum'è tutti i mobili di lignu, chì ùn feranu micca tracce lasciate nantu à i mobili mentre battenu.

14

Martelli di gomma

A testa di martellu di u martellu di gomma hè fatta di gomma cù una bona elasticità, è hè utilizata per a pavimentazione di tile.Quandu u pavimentu, u tile di u pianu hè colpitu per fà u so livellu è a pusizione hè pulita.


Tempu di post: Aug-15-2022